zondag 22 maart 2015

Glas-in-Loodraam Bavinckschool Den Haag

Weer een glas-in-loodraam op een school. Deze keer in Den Haag, in de Bavinckschool. Het is een school waar onder andere via de lesmethode van meervoudige intelligentie wordt gewerkt en dat vind je terug in het ontwerp. Je zit kinderen die meerder dingen tegelijk doen met oude en moderne nieuwsbronnen door elkaar; brief, smartphone, computer en flink wat boeken en dan ook nog op de fiets en op elkaar bewegen. Op Stroom Den Haag ook een artikel met deze foto van de plek in de school.
foto: Vincent de Boer, courtesy Stroom Den Haag

3 opmerkingen:

Johan - glashandel den haag zei

wat een goede topblog! erg lekker om te lezen!

Maickel de Ruijter zei

Wat een leuk raam! Zelf vind ik dat glas in lood erg spreekt tot de verbeelding en zeker als het gaat om jonge kinderen. Een zeer creatieve manier om kinderen te ondersteunen in hun ontwikkeling. Zelf laat ik mijn glas in lood ramen maken bij mijn glaszetter in Den Haag, waar hebben jullie de ramen laten maken?

Gr. Maickel

Mark zei

Ha Maickel,

Joost Swarte laat tegenwoordig veel ramen maken bij een atelier in Haarlem, http://www.glasinlood.com/, maar of dit raam in de Bavinckschool daar ook gemaakt is weet ik niet zeker.

Mark